Levi's.

Sitter just nu på datalektionen och har allmänt tråkigt. Ska göra någon presentation av Levi's.

Hur som helst, sov riktigt jävla skönt igår. Imorse tänkte jag för omväxlingsskull platta mitt hår.. Dock hann jag inte göra det så noga, men lite plattare blev det iaf. Ikväll ska jag inventera på Konsum, sen göra lite handelsuppgifter + idrottsläxan (ja, jag vet.. IDROTTSLÄXA!). Vill ju hinna se Idol också ju. Sen imorgon ska jag stanna hemma och kanske hälsa på på förra skolan också, för att träffa Karin och så :) Riktigt ovärd dag imorgon, därför jag inte orkar fara.

Efter den här lektionen är det svenska. Sen ska jag på stan med Sofia.

Hörs sen. Puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0