Handel.

Sitter på handelslektion just nu. Jag vill hem nuuuu.. Saknar min säng, haha.

Hade match igår. 2-2 blev det och sen kebabrulle på pizzan. MUMMA :) Men tjejerna var duktiga igår, inte jag men ja.... Kommer iaf sakna alla. Nu när det är slut. Får se hur det blir med fotbollen nästa sommar. Vet ju inte ens om vi har nåt lag så.  

Och än en gång, förlåt för kass uppdatering. Men lusten är inte riktigt tillbaka än.

Ska bara passa på att berätta att jag har fått mina suuuupersnygga skor nu! Och mina vänner är bäst. Bara så ni vet :)

Nu ska jag fokusera på lektionen igen. Hörs sen :) Puss.

Kommentarer
Postat av: emiliaaaa

du är bäst, jaa! :)

2009-09-15 @ 18:04:38
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0