Inventera..

Stannade hemma från skolan idag eftersom jag bara hade en lektion, eller ja, egentligen två, matte och administation, men matten ligger jag redan före i, så det gör inget om jag stannar hemma idag. Sen skulle ja haft 5 timmars hål eftersom våran handelslärare är borta idag. Så då bestämde jag mig för att stanna hemma och göra skolarbete hemma istället. Ska nog snart på skolan och hälsa på en sväng :)

Igårkväll inventerade vi 3(!!!!!!!) jävla timmar.. Fyfan. Räknade bl.a. sopsäckar..

Två fulla vagnar när jag hade lastat upp alla. 222 stycken...

Sen igårmorse vaknade jag upp till den här synen:

SNÖ? Dock försvann det lika fort som det kom. Och tur är väl det!

Som sagt, ska snart på skolan, ska bara göra mig i ordning och så. Har ju redan gjort bort allt skolarbete, förutom en liten del av idrotten kvar. Men den gör jag senare.

Ikväll har jag också hockeyträning, OCH VET NI VEM SOM FYLLER ÅR IMORGON?!?!?!?!!?

JO, JAG! :D:D:D:D
Sweeet!

Nä, ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: madde :)

hihi du är bäst

2009-09-30 @ 21:27:59
URL: http://maadddea.blogg.se/
Postat av: Feffe

Grattis på födelsedagen! =)

2009-10-01 @ 08:33:05
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0