Therese....

...tänker från och med nu försöka återuppta bloggandet igen. Har ärligt talat saknat det, hihih.

För det första kan jag berätta och visa bilder på det jag har hunnit införskaffa på dessa få dagar. Ett par Reebok-skor. (Som på bilden, FAST MED SVART DÄR DET ÄR RÖTT). Sen har jag köpt två Beverly Hills-boxar (LOVE!!!!). Första och andra säsongen :) Sen har jag också köpt en ny parfym. Endless Dreams av Isabell Kristensen. (Tack vare Emma :) LOVEIT.




:):):):)

Skolan har funkat bara fint och även träningen. Orkar egentligen inte berätta mer om allt som hänt just nu. Och tror inte jag lär göra det sen heller. Men ikväll kan jag berätta lite om. Har nyss käkat middag, väntar på att Sofia ska ringa. Sen ska vi springa en sväng. Sen hem och snabbisduscha. Ringa till Anna och se Andra Avenyn klockan 9 :)

Ska vänta på att höra av Sofia nu. Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sorry Therese för att jag inte gjort klart din design än, men det har inte riktigt funnits tid när man helst vill göra klart allt på samma gång. Men jag ska försöka göra klart den till imorrn! :)

2009-09-09 @ 09:00:06
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0