I'll go wherever you will go.

Inser att ni inte vet vad jag gjorde förra veckan. Det var väl mest som vanligt. Stannade i Lycksele och va barnvakt två kvällar. Sen var det träning, tv och skola ungefär. Helgen då:

Fredag var det skola först. Sen for jag upp på Kronan och åt italiensk buffé med matmma och pappa. Sen cyklade jag hem, bytte om och for på träningen. Efter den for jag, Karin och Clara upp på Ica och hyrde film, sen hem, duschade och packade lite fobollsgrejer. Gick hem till Karin och Clara. Vi åt tacopaj och såg Sommaren med Göran. Rätt rolig film faktiskt :) Sen hem och sov.

Lördag vaknade jag, åt brunch, och sen for vi på match i Junsele. Vann med 3-0 och det var riktigt skoj! Har saknat fotboll. Men äntligen så är de igång igen :) Sen duscha vi, åkte hem och hemma gjorde jag i ordning Emmas present. Kusin Emma och Pelle kom, så jag, dom och pappa for ut och åt middag. Sen kom Karin och Clara hem till mig. Vi cyklade upp till Emma, fikade och sen fick hon sin present eftersom hon fyllde ååår! :) Efter de hyrde jag, Karin och Clara film - The Ugly Truth. Den va bra!

Igår va jag först med Anna, Karin och Clara. Vi åt glass och såg film. Sen var det middag som gällde, kyckling ♥. Sen va jag med Anna hela kvällen, cyklade och såg på tv :)

Ikväll ska jag äta middag hos mormor och sen ska jag och Anna springa en sväng, sådeså! Haha.

Ska lägga upp lite bilder när jag kommer hem. På allt möjligt, OCH kläderna som ni inte fått se än ;p




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0