Making my own way and piece of mind.

Sjukt skönt att träna igår... ÅÅÅH, kärlek på de! Förutom att fotbollen gick kasst, men de funka väl ändå. Trots att jag fick damputbrott!!!

Har nyss ätit frukost med Maria på skolan, så nu vänta vi på att lektionen ska börja. Två dryga handelslektioner, sen lång rast och sen matteprov. Hoppas dagen går riktigt fort för jag längtar redan hem! Sen när jag kommer hem ska jag äta goomiddag med mamma och pappa, kyckling med pasta och ost, MUMS. Ska göra fruktsallad till efterrätt och sen följa Sofia ut och gå/springa en liten sväng. Ska också hålla tummarna för att jag får bra besked ikväll, och med det innebär att syster kommer hem imorgon och umgås!

Imorgon är det ju det årliga Varpsjönappet, sen enigt traditionen pizza i bakugnen hos moster, MUMMAAA.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0