Too much of anything can make you sick.

Sitter på skolan och har ungefär så tråkigt som man bara kan.. Hade nationella i morse i engelska, och det gick väl ganska bra. Sen lunch, kycklingsallad, och de va gott! Tur de fanns kvar, annars hade man varit tvungen att äta leverbiff, fast då hade jag nog hoppat över det iaf ;p Klockan 1 ska vi va på Gammplatsen. Fyfan så tråkigt. Men sen när vi slutar, klockan 2 alltså, då ska jag och Renée till Dollarstore. Sen tror jag att jag får åka bil hem med Anna.

Förresten, läskig tjej igår.. Kom nån invandrare eller nåt när jag, Maria, Jenny och Renée satt i korridoren och prata och skratta och så. Sen säger hon invandraren ba:
"You are devils all of you, i hate you", och typ upprepar det flera gånger. Sen hon ba: "I understand why they kill people like you like chickens in my country". Lite läskig tjej. Sen skulle vi springa efter hon och fråga vad vi hade gjort hon. Men då satt hon i en sal med en massa andra invandrare och hade lektion...

Nu ska jag....göra nåt.

BUBBELVATTEN





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0