All this time you were pretending, so much for my happy ending.

PÅSKLOV.

Långfredag: Familjen och släkten vi for till Varpsjö på nappet. Fick bara ett napp och sen va jag med Anna och fikade istället för att fiska. Sen for vi hem, duschade och tog det lugnt, sen for vi till moster, åt pizza och sen umgicks jag med kusinerna.

Lördag: Grillade hos moster på dagen, sen hade vi middag hemma hos oss med moster och alla, sen såg jag, kusin och Anna, Bring it on - All or nothing på tvn, och sen nötte jag och Anna Sims.

Söndag: Va med Anna =)

Måndag: Jag och Anna åkte skidor till Stamsjön, fikade och for sen hem. På kvällen nötte vi sims och så.

Tisdag: Följde Anna till Stamsjön, fiskade, grillade och fikade. Fick fyra fiskar, fast små. Kvällen blev det tv och dator.

Onsdag: Va med Anna på dagen, sen på kvällen kom Karin och Clara hem, så jag, Anna, dom och Agnes såg Friday the 13th och så =)

Torsdag: Anna, Karin och Clara. Film, fika och mys =)

Fredag: Duschade, städade och packade. Sen for jag, mamma och pappa till farmor och farfar i Umeå. Åt middag, såg på tv, bakade bröd och tog det lugnt.

Lördag: Vaknade, åt lunch och sen fick jag skjuts ut på stan. Köpte 2 tröjor, 3 par leggings (ett par vita i spets, ett par med rynk i sidan och ett par wet look), 1 kort jacka, 1 vanlig sommar/vår jacka (som jag letade!!!), ett par tygskor, bh, trosor, läppglans, örhängen och ögonfransböjare. Det var allt tror jag =) Lite fattigare men det var det lätt värt! Sen blev det gomiddag och fruktsallad. Såg Djävulen bär Prada också..

Söndag: For och hälsade på kusin Andreas och kollade in hans fina lägenhet. Sen åt vi lunch hos farmor och farfar innan vi for hem. Va med Karin, Clara och Anna när jag kom hem, sa hejdå till Karin och Clara och sen blev det middag. Sen Anna och en promenad längs älven i mysvädret! =) Sen film på det!

Idag har jag som vanligt varit i skolan... Kan lova att jag redan längtar efter lov igen.. Speciellt när det är så fint väder ute. När vi slutade for jag och Renée och handlade och köpte glass. Åkte hem, åt middag och sen har vi haft löpträning, var dock bara två stycken.. Sen cyklade jag till Ica, handlade HavreFras, mackor och en mango. Duschade när jag kom hem och har nyss fikat. Vet inte alls vad jag ska hitta på..

Tänkte lägga upp lite bilder men det får bli i ett senare inlägg.

PUSSKRAM.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0