In between the sand and stone.

Va riktigt skoj som jag trott! Först tränade vi, blev matcher mot varandra och spökboll. Sen dusch, och sen var det tacobuffe på kansliet. Sen marängsviss, fiskedamm och lekar. Provade nya dressar också! Tummen upp! Träffen blev riktigt bra iaf.

Nyss diskat och ätit min egengjorda middag i min ensamhet. Blev lax och bulgur, mums :)

Eftersom jag inte har några bilder sen idag kan ni få se min middag på bild, hahaha. Rolig tjej......

Ikväll ska jag va med Anna, Karin och Clara. Vi ska iaf göra en meeega stor fruktsallad och sen tro jag syster skulle köra hit för att låna nåt av pappa!

Nu ska jag göra nåt..




Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

svar: op i vmina :)

2010-04-17 @ 18:42:10
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0