You sleep walking in a higher little world.

I lördagskväll så va jag med Anna, Karin och Clara som sagt. Oskar och Agnes va också med, så vi såg på film - My Bloody Valentine och åt fruktsallad! Mys. Sen blev det mackor och en massa prat. När Agnes och Oskar hade farit bäddade vi och sov sen.

Jag vaknade först såklart i söndags, så jag såg på tv, och gjorde i ordning inför lunchen. När Anna klev upp väckte vi Karin och Clara, jag gjorde korv och makaroner till lunch och sen for Karin och Clara hem. Så jag och Anna tog det bara lugnt med söndagsfika ;) Sen på kvällen va jag med Emma och tog igen lite förlorad tid! Vi åt klämmacka, såg på tv och pratade.

Igår var det en vanlig måndag, skola, middag, plugg, träning, dusch och tv!

Sitter på skolan med Maria nu och fördriver lite tid. Ska göra lite svenska snart, eftersom våran lärare är fast i Paris så kommer hon inte hem förän fredag! Haha.. Sen idrott, då ska vi bara gå en promenad. Sen sluta vi. Då ska jag nog på stan tills syster kan hämta mig. Sen ska jag va barnvakt åt Mia ikväll, göra pannkakor till middag, lägga hon för att sova och sen ska jag se tv, eftersom det är TV-TISDAG!! Haha. Viktigt! Alltså Dating in the dark, Desperate Housewives och Cougar Town!

Stannar alltså i Lycksele ikväll och även imorgon, då ska jag också va barnvakt!






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0