All we need in this world is some love.

Här har ni ett kollage av bilder på min (ganska) nya ring. Love it!


Dagen har faktiskt varit bra. Igårkväll hälsade jag och Anna på Madde en sväng, sen hade vi filmmys med miniköttbullar, vindruvor och popcorn! Filmen vet jag dock inte om den va bra eller inte, vi pratade mest.. Haha.

Ha fått en ny pust av livsglädje och inser att allt löser sig bara man ger det tid. Livet känns bättre idag än på flera veckor.

Har nyss fikat te, digestivekex och mango. Ikväll har jag och Emma gjort en tipsrunda till lördag. Nu ska jag ta tag i engelskapapperet som jag hittade i väskan... Har gjort av med massa energi idag, så sen väntas en sköööön natts sömn!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0