I could really use a wish right now.









Fredag i Oxvattnet var mys. Även kul att se rally-Anna komma fram ur sitt skal... Hahahaha ojoj. Det visste ni inte ;) och inte jag heller.. Sen träning och packning.

Igår åkte vi hemifrån halv 9. Fikade i Timrå, åt lunch i Tönnebro och sen kom vi fram till mammas morbror i Leken utanför Örebro kring klockan 5. Var faktiskt inte så drygt att åka bil, det gick bra. Sen blev det middag, efterrätt och kvällsbad i sjön. Grymt härligt! Var en riktigt fin solnedgång där också.. Bilder där uppe.

Imorse blev det frukost, morgonbad i sjön och packning. Åkte till ett köpcentrum där det blev shopping. Köpte nagellack, underkläder, ett midjebälte, ett par jeans, 5 tröjor och en vit jetset-klocka som jag velat ha så länge. Sen åkte vi vidare till deras lägenhet i Örebro, galet snygg. Efter det blev det fika i Svampen, typ ovanpå ett vattentorn med utsikt över hela Örebro. Sen körde vi vidare till Stockholm. Tog väl typ två timmar. Så nu sitter jag hos farbror och hans fru typ 1 mil utanför våran kära huvudstad. Har käkat middag och glass, och nu tar jag det bara lugnt. Håller dock på att få allergichock av deras katt, hoppas jag överlever....

Imorgon ska jag, mamma och pappa ta tunnelbanan in till stan och shoppa. Sen får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! följa varandra på bloglovin?:)

2010-08-17 @ 18:02:54
URL: http://kisskill.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0