I was dreaming about the past.

Igår umgicks jag ju som sagt med Karin och Clara och även Sofia. Blev lite bakning, havrekakor! Nu har brudarna dragit tillbaka till Övik, riktigt tråkigt måste jag säga..

Efter spinningen igår blev det iaf gomiddag med mamma, och sen umgicks jag med Madde. Vi cyklade runt. Skulle ut med båten, vilket vi även gjorde, men det var ju inte lika lätt med en trasig åra, och sen tog vi ett annat par åror, men dom hade inga hållare. Så vi fick typ paddla istället... Haha. Sen efter många om och men så fick vi upp båten på land, kan lova att det inte var det lättaste!

Idag ska jag följa Anna till Oxvattnet! Blir nog toppenbra. Sen ska jag käka middag med mamma och pappa, och efter det fotbollsträning och träffa Emma! Dessutom måste jag hinna med packning också eftersom vi åker imorgon.

Sweet, sweet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar dig bästa!.. <3

2010-08-13 @ 17:07:59
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/
Postat av: lisa olofsson :]

tack sötis! :)

2010-08-14 @ 16:16:00
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0