I'm still here, but it hasn't been easy.

Igår umgicks jag med Madde, Karin och Clara. Vi bakade och tog det allmänt lugnt. Sen på kvällen såg jag, Karin och Clara på bio. Eclipse! Den var riktigt bra. Taylor Lautner måste ju va den snyggaste som finns! Galet....

Startade dagen med en promenad på ungefär en timme, sen dess har jag hunnit snabbduscha och käkat tacopaj till lunch. Ska träffa Karin och Clara en sväng innan dom åker tillbaka till Övik. Tror inte vi kommer ses mer innan skolan börjar så... Ska åka dit när skolan har börjat, vi ses alldeles för sällan under skolåret nu för tiden..

Ikväll blir det spinning, och imorgon väntas packning. På lördag morgon åker vi söderut. Längtar sjukt mycket. Behöver lite omväxling, är galet less på allt här hemma.

Fixade Claras design igår också, hoppas hon blev nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar den supermycket! tack sötis!! :)

men jag saknar dig redan... :( PUSSS<3

2010-08-12 @ 22:32:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0