Just follow me all over the world.

Fattar inte vad som hände med tiden... Nyss stod man där på examensdagen, tittade på niorna och kände att man skulle få ett långt, härligt sommarlov. Tiden har rusat iväg, imorgon börjar skolan igen. Helt plötsligt ska man börja andra året. Känns som att jag inte hunnit med nånting alls. Eftersom vädret har varit piss har man ju varit depp stup i kvarten, samtidigt som jag nästan bara jobbat. Det har helt klart varit en grym sommar, men att den skulle gå såhär fort hade jag aldrig kunnat drömma om.

Hur som helst, matchen är spelad, och med oavgjort som resultat känns det ändå som en förlust. Vi skulle helt klart tagit det, men inte det..

Nu ska jag ta mig en stor filtallrik med hallon och sätta mig framför How I Met Your Mother och 2 ½ men och försöka varva ner lite. Sen blir det en tidig kväll, imorgon ringer väckarklockan kvart i 6.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0