I left my head and my heart on the dancefloor.

Igår bakade jag och Madde cupcakes, riktigt goda! På den nedre bilden ser ni dessutom en skymt av mitt nya nagellack. Jag älskar det!

Sen igårkväll blev det fotbollsträning och sen umgicks jag med Emma och hennes kusin.

Har hunnit packa upp väskan, äta lunch, måla naglarna och fixa lite annat sen jag vaknade imorse. Sitter fortfarande i pyjamas, så jag ska alldeles snart klä på mig och cykla upp på samhället. Måste fylla på min telefon som både är slut på pengar och gratis sms..... Ikväll bär det av till Vilhelmina på dansgalan efter många om och men, tror det kommer bli riktigt skoj! Däremot blir det nog ganska lugnt, vi har ju match imorrn så.

Nä, ni får ha en bra kväll och dag, det hoppas jag att jag kommer ha :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0