Look at horizons and let the light bring you home.

Känner att jag inte borde hålla mig härifrån längre. Sen jag skrev sist har det hunnits med en del. Jag har jobbat klart, varit på folkrace, varit på käreste marknan, bakat, ätit, fikat, tränat, umgåtts med alla kära vänner, varit barnvakt i Lycksele åt Miaskrutt osv. Skulle kunna skriva en lång lista på allt jag hunnit med. Insåg nyss att det senaste riktiga inlägget jag skrev var 11 juli. Så snart en månad sen. Marknan var riktigt bra, allt har varit riktigt bra utom vädret. Kan lova att jag verkligen inte har nån bränna i år.... Hoppas på lite iaf nu när vi åker ner till Stockholm och Örebro. Lite bränna (gärna mycket!), och mycket shopping! Inser att jag inte sovit borta från Åsele (förutom i Lycksele) sen påsk. Det är sjukt länge. Kan verkligen behöva komma bort. Ibland blir jag så less på allt här hemma.

Idag har jag tvättat bilar med Karin och Clara + glass och lite annat. Åt tidig middag, fixade naglarna och sen blev de ett spinningpass! Känner att det skulle vara rätt skönt att sova. Har galen träningsvärk sen fotbollsträningen igår. Nadja körde hårt med oss... Spinningen lär ju inte underlätta. Haha.

Imorgon ska jag sova ut, sen vet jag faktiskt inte.... Blir nog något avsnitt av Sex and the city iaf <3. Nä, nu blir det borstning av gaddarna, och sen en skön natts sömn.

Och bara så ni vet, Creed är bäst!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0