All I waited for was a chance to make you understand.









Lite bilder från lilla julafton. Dom flesta bilderna är på Mia eftersom hon är en liten linslus! Kan väl inte påstå att resten av min familj inte är fotogeniska, men dom gillar iaf inte att va med på kort...haha. Dom två sista bilderna är de julklapparna hon fick av mig, plus att hon fick en till Pippi-film. Hon är så söt, lilla skruttan. Och bilden på mig....den bjuder jag på. Haha.

Ikväll blir det mys med Anna, Karin och Clara. Ska nog baka daim och se film eller nåt sånt. 2 dagar till jul, jag är sjuk, men allt är fixat. Allt julbak, alla julklappar osvosv. Känns tungt att världens jobbigaste hosta, men man står ju på benen iaf.

Annars hade jag inte så mycket mer att berätta just nu....PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0