It's like a dream, no end and no beginning.



Ny header blev det alltså. Ser man på...haha. Kände bara att det kändes skoj med nåt nytt och så, så så blev det! Hm...inte många som lyckas med tre "så" på rad! Har iaf inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha kvar den här, måste nog känna efter lite..

Har annars bara spenderat dagen med Anna och Agnes. Först blev det kycklingtoast på Kronan, sen köpte vi lite chips å sånt och såg Grinchen hos Agnes. MYS.

Ikväll blir det bara mys med Karin och Clara. Imorgon är den dan före dopparedan(?) (är det så man säger?). Galet iaf. Men sjukt mysigt. Förstod nästan att december skulle rusa iväg precis som det gjort, men det va verkligen inget jag hade hoppats på. Har knappt hunnit få någon riktig julkänsla än, trots att jag bakat och fixat nästan varje dag.... Hur som helst är det så det är iaf.

Nu ska jag göra nåt annat, nåt vettigt kanske, som att städa upp alla kläder från mitt golv + soffa? Ah, fast nä....

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner mig hedrad som finns med på EN bild åtminstonde ;)

2010-12-22 @ 21:31:48
URL: http://emmastroemberg.blogg.se/
Postat av: Clara

headern blev superfin ju!! :) hihi <3

2010-12-23 @ 00:41:55
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0