Now I pass you on my way, and if you stop, what could I say.








Lite bilder från julafton 2010. Det var en grymt mysig kväll, trots att jag åt HUR mycket som helst. Låg mest på soffan och såg filmer med mina kusiner. Den nästsista bilden är på mina julklappar: Dobsom-täckbyxor, Leilas ena receptbok, minneskort + läsare för att spara bilder på, 1500 kr, choklad x2, stavmixer och presentkort på The Body Shop. Utöver detta var även en av julklapparna att jag ska få en 120:s säng! UNDERBART. (Tredje bilden är på mig och pappa innan han skulle ut och agera tomte på ett annat ställe, fjärde bilden är våran tomte.)

Nu ska jag ta på mig lite kläder, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Hade en bokad spinningtid kl. 5, så ska väl pallra mig dit, börjar känna mig riktigt rastlös.. Hostan har börjat släppa nu, dock blir det ett rätt lugnt pass, så jag inte gör nåt värre till nyår, som jag verkligen ser framemot! Kissses

Kommentarer
Postat av: lisa

fin du är therese!! :)

2010-12-29 @ 17:29:16
URL: http://lizzh.blogg.se/
Postat av: Karin

Vet inte riktigt hur jag hamnade såhär långt bak bland dina blogginlägg, men här är jag, och jag måste få säga, du är världens finaste!

saknar dig!

2011-02-03 @ 16:10:08
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0