On the first page of our story, the future seemed so bright.






Det är jul hemma hos mig. Om en timme och 15 minuter är det 23 dagar till jul. 12 dagar till lucia. Jag taggar allt som har med jul att göra. Just nu vill jag bara köra slowmotion på tiden, för jag älskar december.

Kvällen har bestått av plugg plugg och plugg, plus Paradise Hotel, clementiner och pepparkaksdeg. Plus att jag har hjälpt mamma och pappa lite med det nya kaklet i köket. Ska fota sen, det blev riktigt snyggt! Dock inte klart än.

Vad mer kan jag säga? Karin och Clara kommer hem i helgen, UNDERBART SKOJ. Dessutom Umeå med Emma i helgen och köpa julklappar och just nu smider jag och Anna planer om att baka pepparkakshus.

SWEET LIFE


Kommentarer
Postat av: Matilda

Super snygg blogg therese!

Hoppas du vill vara med på nyår :) Kram Matilda

2010-12-02 @ 16:30:47
URL: http://matthilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Super snygg blogg therese!

Hoppas du vill vara med på nyår :) Kram Matilda

2010-12-02 @ 16:31:01
URL: http://matthilda.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0