Life is a mystery.

Och för att fördriva lite tid.........

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte som jag kan komma på...eller jo, körde skoter lagligt (med skoterkort alltså)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha nej, tur är väl det.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tack och lov för det!
5. Vilka länder besökte du? Inga faktiskt...
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer kärlek, lycka, glädje kanske :)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 6/3, 11/6. Kan inte komma på nåt mer spontant bara sådär, men en hel del till skulle jag gissa.
8. Vad var din största framgång 2010? Att våga säga det jag kände till en person, även fast känslorna inte var besvarade så vågade jag iaf.
9. Största misstaget? Det finns nog en del..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ja...skadat mig beror väl på vilka skador man menar, men en del feta brännmärken, sår och blåningar har man väl fått. Dessutom var väl examen rekord på myggbett, 101 stycken på mina ben...
11. Bästa köpet? Min kamera, Canon EOS 1000D.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder eller telefonpengar gissar jag på.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En massa!
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? Waka waka - Shakira, Love is on fire - Italobrothers, Hot - Inna, Spring Nana - Zac Harry, Alejandro - Lady Gaga, Don't trust me - 30H!3, TiK ToK - Ke$ha...listan kan göras lång.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med 2009? Gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit chanser, uppskattat dom omkring mig och visat det(!), njutit av tiden lite mer osv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat och varit sur, klagat, osv.
18. Hur tillbringar du julen? Med en del av familjen och med en del av släkten på mammas sida.
19. Blev du kär i år? Nej.
21. Bästa boken du läste i år? Någon vid din sida, av Nicholas Sparks. LÄS DEN
22. Största musikaliska upptäckten? Creed, helt klart!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar?
25. Något du önskade dig och inte fick? Tror jag inte...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Fikade, öppnade presenter, skola å sånt gissar jag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag vet inte. Troligtvis.
28. Hur skulle du beskriva din stil 2010? Jag vet inte, men betydligt bättre än tidigare!
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj och släkt
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner! !! GRRR
31. Vem saknade du? Många.
32. Den bästa nya personen du träffade? Vet inte, men jag har iaf träffat en hel del roliga människor :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0