Everything is never as it seems.

Har nyss käkat middag. Ikväll blir det nog lugnt.. Får se hur det blir iaf, haha.

Hade tråkigt så jag tog lite bilder på mammas och pappas typ 100 tulpaner och redigerade bilderna lite.

Nu ska jag höra mig för lite och se vad det blir ikväll.

Kom bara på att tänka på en sak, var ju förbi hos moster idag, och då såg jag och kusin Familjen Annorlunda på tvn. Alltså, jag förstår faktiskt inte varför man vill ha så många barn?.. Dyrt för det första! Tänk alla kläder, all mat, presenter och tänk hur stort hus man måste ha? Allt måste ju man köpa 100000 saker av.. Sen när man har så många barn så hinner man ju aldrig lära känna alla? Nä, alltså jag fattar det bara inte. Tycker 4 är gränsen, men såklart är man olika..




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0