I see sunshine in your eyes.

Gick en långpromenad tidigare idag trots att det snöa som fan! Sen fikade jag och såg på film. Mamma ringde och jag följde hon och handlade, sen gjorde vi pasta carbonara med bacon och så, sjukt gott! Sen då kom Anna, Karin och Clara. For på Ica och träffade Agnes, Sofia och Madde. Vi köpte massa glass och hyrde Zombieland, helt okej film ändå! Sen ha vi bara pratat och så, ritade även en jättefin bild till Anna på Paint, hihihi =)

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen för att kika en sväng på damernas curlingfinal! Dock räcker det tre timmar, så jag tror knappast jag ser hela...

Imorgon blir det skoter. Jag, Anna, Karin och Clara ska köra skoter och hämta Linda i Älgsjö. Sen träna och sen får vi se!

Sov gott.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0