If only you, could see that I love you.

Försökte hålla mig vaken igår men det gick inte... Missade Sverige-Slovakien matchen också, men eftersom det blev förlust så missade jag inget. Trodde inte att dom skulle förlora, så det var jävligt synd..

Vaknade iaf av min gulliga alarmsignal och möttes av samma syn bakom rullgardinen som igår. Då vill man ju bara kliva upp! Tog täcket till soffan och slog på Upp. Gullfilmen.. Sen bakade jag tre chokladmuffins, minskade receptet. En till mig själv, och varsin till mamma och pappa som jag ska ställa in i kylskåpet så det blir en överraskning till ikväll! Tycker det är grymt skoj att överraska folk! Skrev även en fin lapp också =) Ibland är jag verkligen världens bästa dotter! Haha. Har även diskat bort allt efter mig så dom inte ska märka förän dom ser dom i kylskåpet. Men det roligaste var ju ändå när jag skulle ta ett ägg ur äggpaketet. Tro på fan jag trycker sönder de, så det hamnar ägg i hela förpackningen ;P Haha. Sen har jag också gjort lunch och diggat musik på RixFm.

Åker till Lycksele om en halvtimme så nu är det bäst att sätta lite fart, sitter fortfarande i pyjamas!







Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0