I've got a brand new attitude.

Alltså, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag tror att jag dör! Så jävla fail!

 

Så jävla klockren..... Hahahaha! Vilken kille..

 

Har alldeles nyss käkat lunch. Som vanligt när jag lagar själv så gör jag nåt enkelt. Blev tonfisk, ananas och wokgrönsaker idag. Allt är typ klart redan så... Haha. Eller som igår, makaroner och korv. Och dagen innan det, panpizza... Haha. Undra hur det lär bli när jag skaffar lägenhet i Lycksele.

 

 

Kom hem från Lycksele klockan 10 och har i stort sett bara ätit och suttit här sen dess. Gick super att va barnvakt igår, hon är så söt min lilla skrutta!

 

Nu ska jag nog klä på mig och gå en promenad. Sen kanske se på film när jag kommer hem? Det återstår att se..

 

 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0