She's a good girl, loves her mama.

Träningen igår var riktigt skön, men har sån jävla träningsvärk idag att jag bara vill dö.. Haha. Okej, inte riktigt så allvarligt, men sjukt ont gör de! Sen a-lagsmatch där det inte gick så värst bra för dom.. For hem och tog mig en lång och varm dusch och sen käka jag middag med mamma och pappa. Gick sen hem till Emma och vi pratade, åt popcorn och såg på tv. Bl.a. ...och så kom Polly. Alltså, filmen, haha. Gick hem rätt tidigt, halv 12 tror jag den var. Kom hem och såg OS med pappa då Marcus Hellner vann guld och Johan Olsson tog brons, riktigt spännande! Sen blev det sängen.

Hade ställt klockan på 11 för att inte sova bort dagen, vaknade 2 minuter innan klockan ringde. Sen dess har jag sett reprisen på OS från igår och ätit lunch. Nu ska jag nog slå på nåt avsnitt av Beverly Hills, och sen göra klart mitt engelskapapper. Ska nog även fara förbi moster en sväng. Fick en liten lust att hyra Upp och se hela filmen den här gången, men självklart såg jag på hemsidan att den var uthyrd... Jag vill beställa den! SÖT film!

Nu ska jag göra nåt.. 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0