This is how I do it.

Igår blev en fullspäckad dag! Först vakna, fixa i ordning allt, köra skoter till Älgsjö med Anna, plus Karin och Clara som åkte. Sen körde vi hem igen när vi hade hämta upp Linda. Bytte om, for och tränade. Sen hem, fikade och bytte om. Jag och Anna for ut med skotrarna igen, Karin och Clara åkte. Körde lite hit och dit i typ 2 timmar. Sen for vi hem, jag duschade och sen kom middagsgäster. Vi åt trerätters och sen for jag, Karin och Clara hem till Jon där Anna, Oskar, Jon, Malin och Agnes va. Vi såg Ondskan och åt allt Jons mamma bjöd på! Haha. Sen gick vi ut, for på pizzan och träffade massa folk. Sen gick vi hem vid halv 3.

Klev upp i morse och gjorde mig i ordning och sen for vi ut med skotrarna. Vi va 9 skotrar som for först till Åslia, sen Stensjön där det blev grillning och sånt ett bra tag. Sen for vi tillbaka hem, for på Åslia och kollade igen och sen körde jag hem. Har nyss bytt om och ska käka nu. Sen samling på ishallen!





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0