Up.

Okej. Nu är det 5 dagar sen jag skrev. Kul. Haha.

Hur som helst, har haft en vanlig vecka och idag har jag varit allmänt pisssless. Fick iaf en goooomiddag hos moster! Sen såg jag och kusin Emma filmen "Up", så jävla söt gubbe i filmen! Hihi.. Hann dock inte se klart, så hon la över den på ett usb-minne och jag har tänkt se den om ett tag. När vi kom hem gjorde jag en smoothie och åt nötter, plus att jag såg på tv med mamma och pappa. Ska snart lägga mig i sängen och se filmen på mina kära dator.

Imorgon vankas träning, a-lagsmatch, tacos och sen en förhoppningsvis lyckad kväll, bara allt gå som planerat (vilket för tillfället inte ser så värst ljust ut............)


Se den! Så jävla söt.. Haha.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0