Helg igen!

JAG SAKNAR MALLIS.... (dock saknar jag inte mitt hår!!!!)



Så otroligt grymt skönt med helg! Känns som att man nästan gjort sig välförtjänt av det :) Ikväll ska jag vara hemma, packa inför morgondagens alla händelser! Ska bli så otroligt skoj med bröllop kan jag lova! Håller just nu på att bränna en skiva och träna på låten som vi har planerat att sjunga, får se hur det blir med allt, med det skulle vara rätt skoj om det blev av :) Så mycket mer som ska hittas på och hinnas med! Men jag tror det kommer bli en toppendag. Provade en snabb uppsättning av frillan jag har tänkt ha, och provade även kläder och valde skor när jag kom hem från skolan. Tog några kort med mobilen (därav kass kvalitet), eftersom kamerabatterierna är på laddning, dom kommer längre ner. Kommer även bli skoj med bad imorgonkväll på hoteller, och ännu ett plus på hotellfrukost på söndag... MMMM.. love it!

Ikväll ska jag även käka morotskaka och äta fruktsallad! Blev sugen på båda, så då får man helt enkelt unna sig båda! Det är ju bara fredag en gång per vecka;)

Ha en underbar helg!

Nåt sånt hade jag tänkt mig :) Kan även lägga upp en bild från skidorna idag på Maria och Nadja. Vi åkte trots kylan för att få bort ett pass. Dock åkte vi inte alls lika långt som vi skulle, ägnade istället en massa tid till annat ute på skidspåret, men det får man! Hihi.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGING! helt galet vad fin du är gumman, saknar dig så det gör ont! (+ att håret där uppe är jättegulligt!) :) hihi. PUSSSSS<3

2010-02-12 @ 22:22:19
Postat av: Anonym

/ Clara

2010-02-12 @ 22:24:44
Postat av: Karin

grymt fin du är gummman, vill bara komma och krama dig! :) hihi, saknar dig hur mycket som helst! Puss<3

2010-02-12 @ 22:26:27
Postat av: EMMSINGEN DIN

du är ju så fin!!!!!!!

du är den bästa och

jag älskar dig från botten av mitt hjärta.. :)

2010-02-13 @ 10:01:58
Postat av: lisa olofsson :]

fin du är! :)

2010-02-13 @ 18:04:24
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0