Semla.

Gårdagens match gick super! Sen när jag kom hem hade jag ju sagt åt mamma att köpa semlor. Glad och nöjd fikar jag en megastor macka och ser på tv med pappa när Björn Ferry tar OS-guld. Sen borstar jag tänderna och kommer såklart på då att jag inte har ätit någon semla. Blev så otroligt sur att jag var tvungen att gå och lägga mig på en gång. Jag var ju mätt och hade nyborstade tänder... ÅÅÅHÅHÅ. Nä, så jag ska äta en ikväll istället. Just nu är jag sjukt sugen.. HATAR mandelmassan, men själva bullen med lite grädde är ba FÖÖÖÖR gott. Hihi.

Träning ikväll också, plus att jag har skolarbete som måste göras.. Engelska t.ex.

Nu ska jag jobba lite till, sen ska jag åka bil hem med Maria och hennes pappa! Ibland har man tur :) Hihi.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0