Still everything happens for a reason.

Fick i och med sista lektionen igår helg! SÅ SJUKT SKÖNT. Har nyss vaknat faktiskt! Igårkväll va jag med Anna och vi såg på tv, satt vid datorn och fika smoothie och ostkrokar, haha! Hon är så söt..

Nu ska jag strax äta lunch, sen ska jag städa bort min klädhög och göra mig i ordning. Tänker gå på skolan och hälsa på en liten sväng, sen Ica och hyra film, Upp såklart. Sen ska jag såklart se filmen, göra lite skolarbete och slå in en present. Och sen kanske också börja med dom två designerna jag har fått i uppgift att göra, kan bli spännande ;P Haha.

Ikväll är det träning och packning som gäller. Åker till syster imorgon för att va barnvakt imorgonkväll.

Och man blir ju bara glad av att vakna av min alarmsignal (B.A.R - Synd att du är så söt) och mötas av den här synen då man tittar bakom rullgardinen:

 

Dock kändes det ju inte lika roligt att se frost på insidan av rutan......

 

BURRRR...

 

 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0