Wedding.

Helgen blev helt super! Lördag kom vi upp till Borga och det blev bubbelbad utomhus. Sen gjorde vi oss klara och åkte till kapellet. Blev vigsel och tårögd var jag.. Självklart konstig känsla att se sina föräldrar gifta sig, men det var så fint... Efter det åkte vi tillbaka och umgicks ett tag. Jag och tre kusiner sjöng sedan och fick både moster, mamma och Siri att börja gråta, det kallar jag bra betyg! Trots lite problem med ton osv.. Haha. Sen fick serverades det aptitretare, förrätt, varmrätt och slutligen bröllopstårta! Efter det for jag och tre av kusinerna till SkiCenter där det var massa folk. Alla var fulla och över 18, jag var nykter och den enda under 18, haha. Blev rätt less innan slutet men fick mig ändå en hel del skratt och träffade en massa nytt folk! Blev sängen kring 2 och jag somnade på en gång kan jag lova!

Söndag vaknade jag av väckarklockan kl. 9. Klev upp och åt hotellfrukost <3<3<3<3<3 Verkligen kärlek. Sen gosa jag järnet med Mia och umgicks med alla andra. Efter frukosten drog vi oss ner till spa och badade bubbelpool utomhus och bastade ångbastu, skööönt kan jag lova! Duschade sedan, packade och åkte hemåt. Väl hemma drog jag en lång promenad och kikade även in hos Emma tvärt. Gick hem och gjorde pizza med mamma och pappa till middag, som blev sjukt god! Sen gick jag till Emma och vi såg den fjärde Johan Falk-filmen och fikade :) Sen gick jag hem tidigt och la mig på en gång.

Dom bästa i mitt liv.


Och sen lägger jag in en bild på min söta skrutta :)

 

Och en bild på den gooda pizzan med tonfisk, skinka och ost, MUMS.

 

Nu ska jag snart byta om inför träningen. Sen ska jag hem, fika, duscha och sova(!!).





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0