You can have whatever you like.

Har nu grejat lite med designen, väldigt enkelt! Haha. Nämen jag blev nöjd, har självklart inte gjort den själv, men jag tycker den va fin och var småless på min förra. Så nu har jag en ny iaf!

Var skönt att träna trots att jag kände mig rätt seg i kroppen. Blev inte en speciellt lång träning med tanke på att vi har match imorgon. Hemma mot Norsjö. En match vi verkligen måste vinna! Känner mig smått taggad, trots att jag har en känsla av att jag inte kommer spela så bra imorgon. Vi får verkligen hoppas att jag har fel känsla.

Nu ska jag göra mig en smoothie och en skål HavreFras och sätta mig med engelskapapperet som är fredagens uppgift för att slippa lektionen. Då slipper jag iaf tänka på den senare! Sen också läsa lite till testet som vi har imorgon.. Grammar Platform.... Sjukt tråkigt, men vad gör man?

Och sen ska jag bara säga att jag blev sjukt förbannad då Anja Persson ramlade typ precis innan mål! MORRRRR..

Hade tänkte lägga upp två bilder på fikat.. Men det funkar SÅKLART inte. OCH INTE PUSSKRAM HELLER.


PUSSKRAM.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0