You think you got it all figured out.

Tränade igrå, såg a-lagets match, åt middag med Anna och sen efter en massa velande så blev det ändå enligt planerna. Hade skoj ett tag, men sen var jag bara sjukt less och deppig, så 20 över 1 blev sängen utvägen.. Det är så jävla mycket jag bär på, som jag bara skulle vilja lasta av nånstans långtlångt härifrån. Har varit rätt deppig hela dagen, och förlusten i Storuman gjorde inte saken bättre. Fyfan vad tungt det känns med skola imorgon. Skulle helst av allt ligga hemma ensam med mina tankar och en massa fin musik. Just nu kan allt bara ta sig.

Huvudet säger en sak, hjärtat säger nåt annat. Vad ska man lyssna på?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0