Bada!

Det var riktigt otroligt skönt att bada! Hade megavarmt vatten, lyssnade på Eva Cassidy - Fields Of Gold genom telefonhögtalarna och hade tända ljus, och sen luktade det megagott i hela rummet, badbomd blandat med vaniljdoftljus och badolja.


Lite halvdålig bild men :) Haha.



Och sen kom jag på en sak när jag skulle lägga in bilderna från telefonen (därför dålig kvalla), jag har ju inte visat er vad jag hade på mig på jul och nyår! Alla visar det ju så ;) Haha.


Jul-outfiten till vänster.
Nyårs-outfiten till höger.
Hade klänningen som jag hade på                     Hade min nya glansiga jacka från H&M och
examen som jag sydde själv på                          linnet från GinaTricot, plus glansiga leggings.
sjöjden i nian, svart bälte med nitar
i midjan och en svart bolero från
GinaTricot, plus svarta leggings.

Sen på jul hade jag ju också lösnaglar. Blev rätt bra! Älskar att ha långa, fina(!!!!) naglar.

(Klicka upp!)

Och sen var det iaf megagott med smoothie och vindruvor! Nu ska jag ta en macka (Therese <3 mat, jag vet! Haha). Sen ska jag nog lägga mig i sängen och vänta på 2½ män (om jag orkar vänta så länge, haha).










Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0