Barnvakt.

Igår gick jag och Emma ut en sväng, såg på tv, åt mackor med gurka och drack varm choklad. Hihi.

Imorse ringde mamma och väckte mig 11. Klev upp, hon kom hem och vi åt lunch, sen ska jag snart sätta i gång och göra mig i ordning och packa ihop lite saker. Åker till Lycksele för att va barnvakt om 1 timme och 25 min. Kommer hem på onsdag kring 6,7 på kvällen. Får se, bloggen lär nog komma lite i kläm men jag ska se vad jag kan göra, haha.

Sen hade jag lite tråkigt nu efter lunchen och vill så gärna ha lägenhet för att slippa åka buss. (Hade ju helst bott hemma, men jag hatar att vänta på bussen när man slutar tidigare...och när man har sovmorgon). Hur som helst gick jag in på IKEA och la ihop ett litet (va heter de?) collage(?).


(klicka upp!)











Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: Ja mne när jag läste jag kände jag bara gatt skriva till det till dig så du visste ;) Tack så mycket men ibland känner man sig säker i målet och vet vad man ska göra andra gånger,inte lika mycket! ;)



Jo det heter kollage, fast med k tror jag;P Åh jag skulle också vilja ha en lägenhet att få inreda och bestämma allt själv, det skulle vara grymt roligt! ;)

2010-01-06 @ 15:14:37
URL: http://lillizor.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0