Helgen.

Fredags blev mys. Kom hem efter skolan, jag och Emma hämtade ut vårat paket från junkyard (mina kawasakiskor!!!!!<3). Sen gick vi hem till mig, käkade mumsmiddag och sen såg vi på tv en stund. For sen hem till Emma, fixade lite ostkrokar, dricka, popcorn och så. Sen såg vi Exorcisten i govärmen. Den var jävligt övernaturlig och inte speciellt läskig.. Rätt konstig faktiskt. Sen satt vi vid datorn, fikade en macka och surrade. Vid halv 2 bestämde vi oss för att lägga oss.

Igår så vaknade vi 11, åt lunch och tog det lugnt. Sen for jag hem, bytte om och drog på träningen. Fotboll för hela slanten och jag har saknat det grymt mycket. Sen for jag och Anna på a-lagets match. Strömavbrott i typ 20 min innan dom fortsatte spela. Skönt att dom vann med 3-2! Sen dusch, middag och sen kom moster, Pelle och kusinEmma. Blev surr och ostkrokar, plus att vi lyssna på massa fin musik. Hihi. For upp på Ica. Anna och Agnes kom och vi köpte vindruvor och lite godis, sen skjutsade Emma hem oss! Såg på tv, åt alltihopa, satt vid datorn och lyssna på MASSSA gammal musik. Helt sjukt vilka minnen man får genom musik. Och vad man minns när man lyssnar på dom. Allting bara kommer tillbaka, rätt sjukt.. T.ex. så har jag så sjukt många minnen till den här låten! (Anna fattar)



Idag har jag och Anna gått långpromenad och ikväll ska vi va med Emma :)

Måste bara säga att det här armbandet är sjukt fint....






Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Åh tack så hjärtligt :-) Ha en superfin vecka.

2010-01-18 @ 12:58:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0