Friday.

Kladdkakemuffinsen blev bra! Sen tog mamma aldrig med dom på hockeyn, så det blev fika åt mig istället, haha :) Min dag har sett ut såhär:
  • Vaknar 8 av väckarklockan och mamma.
  • Äter frukost och gör mig klar.
  • Går i -35,8 graders kyla upp till Frillan.
  • Får håret toppat och färgat för 970 kr.. (det kostar att ligga på topp, aiiiight?...) (före-och-efter-bilder längre ner)
  • Går hem i samma kyla.
  • Får årets hittills värsta nyhet, vilket i stort sett förstör min dag.
  • Äter lunch.
  • Emma kommer och vi fikar kladdkakemuffins.
  • Far på Axbergs där jag köper en skoterhjälm för 1000 kr. (Observera att jag spenderat 2000 kr inom loppet av...ungefär 5 timmar kanske. GALET.)
  • Emma och jag far hem till mig och umgås.
  • Äter middag.
  • Väntar på Madde.
  • Går upp på Ica i kylan, dock "bara" -30. Jag och Madde hyr film och köper saker att äta.
  • Går hem i kylan.
  • Vi väntar på Anna, Agnes och Oskar.
  • Ser filmen, eller, pratar igenom filmen och har i stort sett inte sett nånting alls.
  • Madde drar hem.
  • Anna, Oskar, Agnes och jag pratar från halv 11 tills nu i stort sett :)
Väldigt mycket detaljer! Årets värsta nyhet har med läkaren, sjukhus, nålar osv att göra och tyvärr ids jag inte berätta mer än så just nu..

Nu ska jag nog dra mig till sängen, äta en blodapelsin, ev. se på tv om det finns nåt vettigt, annars läsa en sväng!











Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0