Helg!

8 år sen morfar försvann... Förstår inte vars tiden tog vägen. Tyckte de var nyss jag satt där på begravningen... Fyfan.....

Hade helmysigt i fredags hur som helst med Anna, Emma och Agnes. Först tacos och bål, sen poker och efter det marängswiss, MUMS! Sen, Mr.Bean tills alla blev trötta och drog sig hemåt. +++ massa skratt! :) Bilder längre ner!

Igår så drog jag iväg på match i Skellefteå, vann med 9-3 och det var grymt skoj! Sen Max och sen hem. Somnade typ på en gång hemma.. Haha.

Blev väckt av mamma imorse, så vi skulle upp och handla lite. Dock var det stängt, så vi for och övningskörde, vilket gick helt okej! Har nyss käkat lunch och ska snart byta om och dra och åka skidor en sväng bara för att göra nåt. Sen ska jag väl duscha, och plugga.. Sen ikväll blir det nog Emma!=)

Jag tror jag är kär......i John Mayer - In your atmosphere.

Bilder sen i fredags:






Lovely.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0