Hockey.

Är ändå trots allt sjukt glad att jag for på träningen. Nåt jag verkligen kommer sakna med hockeyn är alla gånger som det går bra och man bara kan släppa allt. Under träningen hade jag roligt, och glömde allt annat. Älskar det, alla problem bara seglar iväg.. Tre månader kvar, och jag kommer säkert både ångra och inte ångra mitt beslut över att sluta. Men det kommer bli tomt, det kan jag erkänna, har ju ändå spelat 10 vintrar... Första året var det väl kanske inte så mycket spel, Björnligan liksom, men ändå. Skaffar ju med all trolighet lägenhet till hösten. Så vi får se, när jag har tagit studenten och flyttar hem kanske jag lirar med veteranerna? Ah, det får vi se, haha. Lång tid kvar tills dess..


(snodde bilden från google, eftersom jag inte har någon bra själv, hähä)

Som sagt, Umeå imorgon, ska nog även hinna in på GinaTricot också och använda mitt presentkort. Funderar på att köpa den här, men kan inte bestämma mig för vilken färg. Får väl se imorgon :)


Alltså, grön eller grå? Det blir morgondagens fråga, om dom nu finns och så.

Har nyss fikat mumsigt fika, så nu ska jag gå och be mamma massera mina axlar som verkligen är överspända! Sen sängen, en bok, och så. Sov gott!





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0