ICA-reklamen<3.

Igårkväll hade jag och Emma riktigt mysigt. Johan Falk och baguetterna - som gjorde oss så mätta att vi nästan skrek, haha. Sen hann vi även hem till Emma en stund och såg Silent Library och pratade en massa.

När jag kom hem kring kvart i 1 så slog jag på tvn och såg Spider-Man, haha, det enda som gick att se överhuvudtaget ;p Somnade sen.

Mamma väckte mig 11 i morse, så snart är de lunch som gäller, sen ska jag nog göra mig helt klar och plinga Emma.

Och förresten, måste bara lägga in den för att den är så grymt jävla skön att jag tror jag dör! Skrattar lika mycket varje gång när jag ser den! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.












Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0