Kawasaki!

-33 ute och jag är så sjukt glad att jag slipper gå ut idag! Inne-mys hela dagen med andra ord! Ska väl försöka hitta nåt att sysselsätta mig med :)

Sen ska jag berätta en annan sak. Imorse beställde jag mitt tredje par Kawasaki-skor. Dom absolut bästa skorna jag någonsin har ägt! THERESE <3 KAWASAKISKOR. PussPussPUSSSS på dom! Dock har mina två tidigare par varit vita, så nu beställde jag svarta :) Åhhhh, typ ögonorgasm. Sjukt snygga, sjukt sköna, och bara sjukt perfekta! Dom vita som jag har hemma nu är typ utslitna, haha.


Lätt värda vartenda öre! Så jävla snygga så jag tror jag dör..

Nä, nu blev jag som småsugen på en smoothie...och bullar. Haha.

Imorrn ska jag också till Frillan (Åseles nya frisörsalong) och klippa och färga håret. Mmmm, nice! Blir nog toppen. Typ alla säger att hon är grym, så jag tror det blir megabra det här.

Nu ska jag, göra nåt. Kanske läsa eller nåt? Eller kolla på saker till lägenhet för att drömma mig bort. Eller överväga att lägga ut en ny annons på mitt Sims3 eller kanske installera det på den här datorn och ha kvar det själv? Eller kanske kolla på resor? Nä, nu blev det mycket här. Men jag har ju hela dagen på mig iaf :)









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0