Kladdkakemuffins.

Längtar verkligen tills pencillinkuren är över. Vill träna och vill att allt ska vara som vanligt. Är less på att sitta hemma och bara göra ingenting. Och idag kände jag mig så hurtig. Ville gå ut på en långpromenad, men i 30 minus? Nä, inte direkt. Åh, jag är less på att se på tv, less på att alla har saker att göra, less på att sitta inne och RIKTIGT less på att inte kunna träna, vilket är det enda som gör mig pigg. Mår så illa av att bara sitta på rumpan hela tiden. Usch. Bara en dag kvar med pencillin, och nästa vecka är träningen igång igen. Fyfan så underbart!

Nu ska jag baka nåt som omväxling, så mamma kan ta med det till kiosken på hockeyn imorgon.. Blir kladdkakemuffins.

(Dock inte så det rinner över, haha. Speciellt inte när andra ska äta dom!)










Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0