Nyår.

Blev ändå en ganska bra kväll igår. Känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska tycka. Dagen började iaf med att jag vaknade vid 8, trött som nåt jävla djur, men torr i halsen och tätt och alltihopa. La mig i soffan men det var så oskönt. Tog täcket tillbaka till sängen och somna om igen. Underbart. Vaknade kring halv 11. Bakade Aftereight-kladdkaka, duschade, umgicks med Karin och Clara. Sen blev det att skynda på med smink, hår, och kläder. Moster och så kom, så vi käkade middag och så. Sen vet jag inte vad jag ska säga om kvällen. Visst alltså, det var jättetrevligt! Absolut inget ont så.. Men ja.. Pencillin..  Hur som helst, spenderade tolvslaget hemma, raggade bil med kusin ungefär en halvtimme och sen spelade jag nåt spel med Sofia på datorn.

Ah, jag rycker på axlarna.. Vaknade nyss. Nu blir det lunch och sen? Ah, det får vi väl se.

Hoppas ni andra hade en sjukt jävla rolig kväll iaf!










Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0