Omtycktaste?

Blev ingen läsning igårkväll. Pratade istället med Anna i telefon i en och en halv timme.. Haha. Förstår inte vad vi hade att surra om, men tydligen en hel del! Vi la på halv 4 och sen somnade jag som en stock.

Hade ställt klockan imorse för att inte sova så länge. Men den stängde jag bara av och sen väckte mamma mig halv 12. Har nyss käkat lunch. Drack bl.a. Bravo-juice. Och då fick jag mig en riktig tankeställare...


Det heter väl ändå inte omtycktaste? Det heter väl mest omtyckta? Eller? Hahaha. Jag blev helt ställd. Men det låter ju rätt konstigt......omtycktaste... Nja, alltså.. Och om dom nu skrivit omtycktaste med mening och man inte kan säga så så måste dom ju skrivit det för att folk ska reagera? Eller? För dom kan ju inte ha skrivit fel? Hahaha.... Ja..






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0