Sakna.

En dag jag aldrig kommer glömma. Om man kunde spola tillbaka tiden och återfå all den där lyckan.. Åh vad mycket skoj vi har varit med om egentligen.. Saknar tiderna, det gör jag verkligen!

Nu ska jag inte låta som en deppig kärring, men det är svårt att inte sakna det, trots att man bara ville därifrån då vi gick där..

Kvällen har spenderats med Anna, gh, Andra Avenyn och (lite den här gången) kladdkaka. Det var mysigt! Annars taggar jag bara imorgonkväll :) Måste även tillägga att jag faktiskt har helg nu och att det är sjukaste skönt! Ska duscha imorgon, göra massa skolarbete och sen kanske hälsa på på skolan en stund. Men...nä. Det får bli en annan gång! Har massa arbete som måste göras bort innan en troligtvis sjukt mysig kväll. Sen på lördag bortamatch.

I wanna free fall out into nothing, oh
I'm gonna leave this world for a while
And I'm free, free falling, falling...






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0