Ta-hand-om-mig-själv-kväll.

Nu är jag hemma igen. Gick bara bra att vara barnvakt, men sjukt trött blir man! Kom hem och åt kycklingpytt med curry-cremefraiche. Gud så gott! Satt mig här och har suttit här vid datorn ett bra tag. Nu äter jag vindruvor, ska strax tvärt duscha, sen ta ett långt skönt bad. Efter det ska jag nog smörja in mig, typ fila fötterna, osv osv... Haha. Sen tv och mys med smoothie och ännu mer vindruvor (lila, kärnfria<3<3!) Bara ta hand om mig själv liksom!

Blir rätt tidig kväll om jag inte hittar nåt väldigt bra på tvn, haha. Är riktigt trött, trots att jag fick sovmorgon imorse.

Nu är det bad osv, som gäller!











Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0