Förändring!!









(fattar inte att jag lägger ut de här bilden på mig själv
) Men alltså, vem är den där tjejen? Bilden är tagen i slutet på 2006.. Alltså när vi gick i sjuan. Brydde mig aldrig om kläder, smink, hår, ingenting...

Oktober 2006.



Tre och ett halvt år senare är saker definitivt mycket annorlunda.. Sminkar mig, har hyfsat platt hår i vanliga fall men plattar det typ varje dag och tänker i stort sett alltid på vad jag har på mig och hur jag ser ut.

Alltså, förändringen på utséendet! Helt jävla sjukt....











Januari 2010.

Förlåt för kasss uppdatering men jag orkar inte sammanfatta eller så nu. Käkar morotskaka just nu, MUMS! Ska snart byta om och sen se film med Anna, Agnes, Oskar och Jon. Sen imorgon bär det iväg till Malå för bortamatch.





Kommentarer
Postat av: Emmsingen din

FAN va gulli du är!!!

2010-01-31 @ 13:08:47
Postat av: lisa olofsson :]

sötis! =)

2010-01-31 @ 19:58:17
URL: http://lizzh.blogg.se/
Postat av: karin

lika söt nu som då! :) <3

2010-02-01 @ 16:05:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0