Wella Sp Color Saver.

Vid klockan typ 1 idag kom Sofia, så vi såg film, Baksmällan (den film vi borde ha sett igår men inte såg så mycket av, haha). Den va faktiskt rätt rolig. Sen tog vi med oss filmen och gick ut på promenad en sväng. Surra och så. Sen lämande vi tillbaka filmen på Ica. Jag följde hon en bit på vägen hem och sen gick jag hem själv. Läser lite bloggar just nu och ska strax drunkna i boken en stund.

Ikväll blir det Emma, får se vad vi hittar på, men det blir nog något bra skulle jag tro! Hihi.

Ska också bara passa på och visa mina nya hårprodukter, schampoo och balsam för min nya hårfärg. Har inte lagt ut ungefär 600 spänn på att tona håret i en fin färg, för att det sedan ska försvinna fort. Nejnej! Så jag köpte Wella SP Color Saver. Hoppas verkligen att det fungerar, men det lär det göra, har hört så mycket bra om dom så!


2010 ska bli ett så mycket bättre år. Inga fler läkarbesök än det på torsdag (HOPPAS JAG). Och ska göra allt jag bara vill och kan hela året så jag inte kan titta tillbaka och ångra mig sen. Det värsta jag vet är att titta tillbaka och se att man kunde gjort så mycket, men man tog aldrig chansen....





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0